Karta basketbalového fanouška

Hráči a hráčky na hřišti vždy vnímají podporu publika. Každý další fanoušek v hledišti, který žene reprezentanty vstříc úspěchům, jim vlévá další novou energii do žil. Česká basketbalová federace si váží fanouškovské základny, která utkání národního týmu navštěvuje, a rozhodla se věrné fanoušky odměnit. Vzniká proto karta basketbalového fanouška, na kterou budou fanoušci v průběhu domácích zápasů reprezentace sbírat razítka. Mohou mít hned tři cíle:

Fanoušek ženského basketbalu

Fanoušek, který nasbírá razítka ze všech tří domácích zápasů ženské reprezentace v kvalifikaci o ME 2019. Vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1000 Kč od společnosti Crestyl a privátní wellness v EA hotelu Embassy + možnost noclehu s degustačním menu s 50% slevou.

Fanoušek mužského basketbalu

Fanoušek, který nasbírá razítka ze všech tří domácích zápasů mužské reprezentace v kvalifikaci o MS 2019. Vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1000 Kč od společnosti Crestyl a privátní wellness v EA hotelu Embassy + možnost noclehu s degustačním menu s 50% slevou.

Superfanoušek českého basketbalu

Fanoušek, který nasbírá všech šest razítek ze zápasů v sezoně 2017/18. Každý takový fanoušek obdrží speciální tričko a certifikát basketbalového superfanouška. Vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl, dekantér na víno od Czech Tourism, třídenní pobyt v hotelu Léčebné lázně Mariánské Lázně a víkendový pronájem automobilu Hyundai.

Show pro diváky

Cílem domácích kvalifikačních zápasů je také to, aby si fanoušek z utkání odnesl komplexní zážitek. Jeho základem je samozřejmě utkání ČR - Island, ale umocnit ho mají doprovodné aktivity. Některé z nich byly popsány výše. Kromě toho se ale fanoušci v pardubické Tipsport Areně mohou těšit na slavnostní rozloučení Jiřího Welsche s dresem národního týmu. Historicky druhý Čech v NBA bude v poločase utkání mít také svou autogramiádu v ochozu areny.

Instagram

Přidejte fotku jak se připravujete na zápas nebo fandíte s hashtagem #rvisejakolev. Možná právě Vaše fotka se objeví na velkoplošné obrazovce nad hřištěm!
A samozřejmě nezapomeňte sledovat Instagram @ceskybasketbal.

This is my house

FIBA připravila pro všechny zápasy kvalifikace o MS 2019 globální kampaň This is my house. Česká basketbalová federace se k této kampani také připojila. Komunikace kampaně probíhá na propagačních materiálech (logo) a také na sociálních sítích pod hashtagem #ThisIsMyHouse. Díky této iniciativě FIBA mají všechny kvalifikační zápasy po celém světě prvek, který je sjednocuje.

Partneři NT mužů

Instagram @ceskybasketbal